سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
April 23, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
عصر ایران - 4 دقیقه پیش
وقتی ما به این مسئله قائل هستیم که سبد معیشت کارگران با محاسبه ما بالای ۲۱ میلیون تومان است، مشکل کارگران با افزودن اندک به مبلغ ۱۱ میلیون تومان مزد حل نمی شود.
امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 5 دقیقه پیش
مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها ا...
غرور تیلور اجازه نمی دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی گیر بر می آید
روزنامه همشهری - 6 دقیقه پیش
سرپرست پیشین و ایرانی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در خصوص شکست قهرمان نامدار کشتی آمریکا گفت: غرور تیلور به او اجازه نمی دهد که از کشتی خداحافظی کند و تمریناتش را دوباره آغاز خواهد کرد.
خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می افتد؟
خبرآنلاین - 7 دقیقه پیش
حاج اسماعیلی تاکید می کند: عدم نظارت دولت در اجرای قانون و  حضور بی رویه نیروی کار خارجی در بازار کار ایران، مهمترین تهدیدات حقوق کارگران است. در کنار این موارد، تورم و نابسامانی اقتصادی و گرانی ها موجب ناامیدی کارگران در بازار کار خواهد شد.
زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان اعلام شد
طرفداری - 11 دقیقه پیش
زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.
سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
عصر ایران - 12 دقیقه پیش
سقف برداشت از حساب های بانکی که بصورت حضوری و غیرحضوری با تصمیم بانک مرکزی تا پایان فروردین ماه افزایش یافته بود به حالت قبل بازگشته است.
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
روزنامه همشهری - 13 دقیقه پیش
باشگاه تراکتور به دنیال مذاکره با یک سرمربی نام آشنا برای نشستن روی نیمکت این تیم است.
مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
مشرق نیوز - 13 دقیقه پیش
پلیس آلمان دستیار یکی از اعضای پارلمان اروپا را به ظن جاسوسی برای چین بازداشت کرد.
دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
فرا رو نیوز - 13 دقیقه پیش
«به مردم آلبانی و برخی کشور های اروپایی اعلام می کنم اکنون افرادی که برای آن ها کیفرخواست صادر شده است و دادگاهی با بهره مندی از حق انتخاب وکیل برای دفاع از اتهامات انتسابی در وجود دارد؛ عملی که به نظر می رسد دولت های این کشور ها آن ها را نسبت به این موضوع...
تصدی گری دولت و وابستگی به نفت مهمترین مشکل اقتصاد کشور است
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اقتصاد مشکل دارد و بزرگترین مشکل آن تصدیگری دولت و وابستگی به نفت است که باید برای آن تدبیری اندیشید. به گزارش ایلنا، امیرقلی جعفری بروجنی در نشست علنی امروز ( سه شنبه، ۴اردیبهشت ماه) مجلس...
۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
هیمنه رژیم طی یک روند تدریجی دچار فروپاشی شده است. این هیمنه دارای ابعاد مختلفی است که در هرمرحله، بخشی از آن آسیب دیده است. به طور ویژه در طی ۷ ماه گذشته، صهیونیست ها در دو مقطع آسیب هایی موثر دیده اند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین المللی امنیتی روسیه وارد این کشور شد.
شورای راهبری سلامت شهر تهران تشکیل می‎ شود
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 1 ساعت پیش
همزمان با دویست و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید. به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، همزمان با دویست و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر تهران یک فو...
موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضاییه چه بود؟
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
سومین جلسه در سال ۱٤۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.
واکنش ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می شود؟
روزنامه همشهری - 1 ساعت پیش
اظهارات مدیر یکی از سکوهای نمایش خانگی نسبت به جامعه هنری کشور، با موجی از انتقادات مواجه شده است.
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
روزنامه همشهری - 1 ساعت پیش
برنامه واتساپ که متعلق به شرکت آمریکایی «متا» است به طرح اسرائیل برای هدف قرار دادن فلسطینی ها از طریق یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی کمک می کند.
افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در پله ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی قرار گرفت.
تا این ساعت: قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
افکار نیوز - 1 ساعت پیش
امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
اعلام هشدار نارنجی هواشناسی برای ۶ استان
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
سازمان هواشناسی با پیش بینی شدت فعالیت سامانه بارشی برای کرمان، مازندران، گلستان و همچنین سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و فارس هشدار نارنجی صادر کرد.
کاهش قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار
جهان نیوز - 1 ساعت پیش
طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار قیمت تخم مرغ کاهش یافت.
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/04
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 3 میلیون و 539 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 42 میلیون و 100 هزار تومان است.
فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
مهلت انتخاب رشته پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت پایان می یابد.
آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
مدیر روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می شود.
بهادری: بدهی ۶۰۰ همتی دولت قبل تسویه شد
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در طول ۲.۵ فعالیت دولت مردمی، ۲۰۷ میلیارد تومان از بدهی های دولت پیشین فقط به تامین اجتماعی تسویه شده است. در این دولت همچنین نسبت به تسویه اوراق منتشر شده در دولت پیشین اقدام شد که اصل و سود این بدهی ها، ۳۶۰ هزار میلیارد ...
واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
اقتصاد آنلاین - 2 ساعت پیش
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
منتظر کاهش قیمت طلا و سکه باشید
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
مسعودی با بیان این که سخت می توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد ...
ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
پایگاه خبری آفتاب - 4 ساعت پیش
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون نیز ۵ مورد مبتلا به تب خون ریزی دهنده کریمه کنگو را در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که یک مورد هم فوت شده است.
کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند. آلرژی فصلی می تواند در برخی موارد باعث تحریک یا تشدید آسم یا منجر به مشکلات سلامتی مانند عفونت های سینوسی و گوش شود.
مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
پایگاه خبری آفتاب - 5 ساعت پیش
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعاتی از سال گذشته درباره ضرورت یا عدم لزوم ورود واکسن گارداسیل به برنامه واکسیناسیون ملی، گفت: در کشور ما با توجه به شرایط موجود لزومی ندارد تمام افراد جامعه را ملزم به تزریق این واکسن کنیم، اما اگر با توجه ب...
نفرین شاه باستانی ایران؛ افسانه پیروزی بر صخره های سرپل ذهاب
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
یکی از مهم ترین یادگار های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش برجسته بر صخره در شهر سرپل ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.
تفال به حافظ سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ انت روائح رند الحمی و زاد غرامی....
فرا رو نیوز - 13 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.