شنبه 8 اردیبهشت 1403
April 27, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان ها تا دو سال آینده
واحد مرکزی خبر - 2 دقیقه پیش
به گفته سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین المللی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، ۸۰۰ شرکت دانش بنیان محصولات خود را در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) معرفی میکنند.
تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
باشگاه خبرنگاران جوان - 7 دقیقه پیش
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.
صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 7 دقیقه پیش
در ادامه افزایش تولیدات کشاورزی وکیفیت مطلوب و افزایش تقاضا برای محصولات ایرانی در بازارهای هدف خارجی، صادرات انواع محصولات کشاورزی تا پایان سال گذشته از ۶میلیارد و ۲۰۰میلیون دلار فراتر رفت. به گزارش ایلنا، حامد نجفی علمدارلو، قائم مقام معاون برنامه ریزی و...
وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
خبرگزاری تسنیم - 9 دقیقه پیش
تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.
شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 10 دقیقه پیش
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنگ در غزه این نوار به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافته است. به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای جنگ در غزه این نوار به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش ی...
مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
خبرگزاری تسنیم - 10 دقیقه پیش
ویدئوی منتشر شده از پلیس اوهایو تصاویر مرد سیاه پوستی را نشان می دهد که پس از آنکه هنگام بازداشت بارها به پلیس گفته «نمی توانم نفس بکشم»، جان سپرده است.
تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
عصر ایران - 10 دقیقه پیش
یمنی ها بامداد امروز یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ هدف قرار داده و یک پهپاد گران قیمت آمریکایی را در استان صعده سرنگون کردند.
ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 11 دقیقه پیش
در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ متروی تهران، امسال نیز بخش دیگری از تأسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل می شود و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاه های خط ۳ ارتقا یابد. به گزارش ایلنا، آزاد اکبری، مجری ...
ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
واحد مرکزی خبر - 13 دقیقه پیش
مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی امام رضا (ع) از ساخت فیلمی سینمایی در گونه تاریخی با اقتباس از کتاب «از عشق آباد تا عشق آباد» خبر داد.
برگزاری جلسه ملاقات مردمی رئیس سازمان محیط زیست
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 16 دقیقه پیش
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و درخواست های آن ها، دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد. به گزارش ایلنا، در سلسله برنامه های ملاقات مردمی علی سلاجقه با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، ص...
این بازیکن بازی با پرسپولیس را از دست داد
افکار نیوز - 18 دقیقه پیش
هافبک تکنیکی و تاثیرگذار سپاهان به دلیل تشدید مصدومیت احتمالا قادر به همراهی طلایی پوشان در جدال حساس برابر پرسپولیس نباشد.
بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
خبرآنلاین - 18 دقیقه پیش
مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران دستگیر شد.
ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل های شهری
عصر ایران - 19 دقیقه پیش
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.
این حساب های بانکی مشمول مالیات می شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش های بانکی
خبرآنلاین - 19 دقیقه پیش
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری گفت: بر اساس طرح مذکور، تنها حساب غیرتجاری ۵ دهم درصد از کل جمعیت کشور که بالاترین تراکنش ها را داشته باشند، مورد بررسی قرار می گیرد.
ببینید | پیام خاص امیر قلعه نوعی به ملی پوشان فوتسال
خبرآنلاین - 19 دقیقه پیش
امیر قلعه نویی به با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتسال در آستانه فینال یک پیام ویدیوی منتشر کرد و گفت: شما ایرانی بودن را معنا کردید، نسل تازه ای درحال شکل گیری است. منبع: مهر
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
خبرگزاری تسنیم - 21 دقیقه پیش
اساتید بسیجی سراسر کشور از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین حمایت و خواستار خاتمه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه شد.
سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
واحد مرکزی خبر - 21 دقیقه پیش
سید بندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اعلام شد و تیم ایران در یکی از سرگروه ها معرفی شد.
ظرفیت تبادل برق با کشور های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می یابد
باشگاه خبرنگاران جوان - 21 دقیقه پیش
مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکت های بخش خصوصی فعال در بازار های برق منطقه ای در ٨ ماه عادی سال خبر داد.
چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی شود؟
عصر ایران - 25 دقیقه پیش
"تشهیر" یکی از انواع مجازات های تعزیری است که به اعتقاد قاطبه فقها، مجازات اصلی جرم شهادت زور است و از نظر مشهور فقها در مورد قوّاد و کلاهبردار هم اجرا می شود.
ضرورت ساماندهی شرکت های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس / دغدغه های بازنشستگان عزیز باید رفع شود
اقتصاد آنلاین - 27 دقیقه پیش
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران بر لزوم مولدسازی اموال و دارایی ها، انسجام در سیاست گذاری ها و ساماندهی امور شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی مس تاکید کرد و گفت: دغدغه های بازنشستگان عزیز نیز باید رفع شود.
(ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
گرومن اف-۱۴ تامکت هواگرد جنگنده مافوق صوت دو موتوره، دو سرنشین و جنگنده نسل چهارم بال متحرک ساخت شرکت گرومن در آمریکا است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد و از سال ۱۹۷۴ برای خدمت در نیروی دریایی این کشور پذیرفته شد.
وام ازدواج امسال چقدر است؟
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال به زوج های زیر ۲۵ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای زوج های مسن تر ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت خواهد شد.
افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به پایان رسیده است.
اولین واکنش ایران به تحریم نیروهای مسلح
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان داد.
راز خوشمزه شدن ماکارونی
فرا رو نیوز - 3 ساعت پیش
بدون شک ماکارونی یکی از غذا های مورد علاقه ایرانی ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی را رد کند و به آن واکنش نشان ندهد. برای تهیه ماکارونی مجلسی خوشمزه باید یک سری نکات را رعایت کنید.
تکرار رسمی غلط / تیراندازی در عروسی ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
فرماندار عنبرآباد از کشته شدن دو نفر در اثر تیراندازی در جشن عروسی خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر تیراندازی شامگاه هفتم اردیبهشت ماه در جشن عروسی، دو نفر کشته شدند.
اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
بر اساس شنیده ها شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیونت ۳.۸ تنی برنامه ریزی کرده و بنا دارد این بار به سراغ تولید و عرضه کامیونت ۳.۸ تن برود و با این اقدام عملا سبد محصولات تجاری نسبتا سبک، سنگین و کشنده در اختیار بهمن دیزل خواهد بود و چنانچه این پروژ...
قیمت تور زمینی یزد / ۲ شب اقامت در شهر بادگیرها چقدر خرج دارد؟ + جدول
اقتصاد آنلاین - 4 ساعت پیش
بررسی قیمت تور زمینی یزد برای سفر در اردیبهشت ۱۴۰۳ را در این گزارش بخوانید.
تفال به حافظ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خیال روی تو در هر طریق همره ماست...
فرا رو نیوز - 7 ساعت پیش
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از نظر خوانندگان محترم می گذرد.
چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
فرا رو نیوز - 15 ساعت پیش
محققان دانشگاه رایس ِ آمریکا دست به پژوهشی زدند که نشان داد ما برخی جنبه های یک تجربه همچون شرایط کلی را به جای جزئیات کوچک تر به خاطر می سپاریم.