شنبه 8 اردیبهشت 1403
April 27, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
واحد مرکزی خبر - 3 دقیقه پیش
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت نام دانشجویان دانشگاه های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.
قیمت محصولات سایپا +جدول
مشرق نیوز - 4 دقیقه پیش
ارقام پیشنهادی فروشنده های شاهین دنده ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.
یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 5 دقیقه پیش
سخنگوی سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام کرد: کشور یمن جایگزین هند، به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب شد.
عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت الله گرامی
خبرآنلاین - 6 دقیقه پیش
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله گرامی عیادت کرد.
قبض برق ٢ میلیون تومانی؛ در انتظار استفاده کنندگان از کولر گازی
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 12 دقیقه پیش
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. به گزارش ایلنا از توانیر، عبدالامیر یاقوتی، استفاده از کولر گازی به جای کولر آبی در مناطق عادی و معتدل کشور را ب...
تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می رسد
باشگاه خبرنگاران جوان - 15 دقیقه پیش
مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد گفت: برآورد ها حاکی از آن است که تولید کلزا با افزایش ۶۰ تا ۷۰ هزارتنی نسبت به سال گذشته به ۲۵۰ هزارتن می رسد.
قیمت محصولات ایران خودرو +جدول
مشرق نیوز - 20 دقیقه پیش
۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۶۷۰ میلیون فروخته می شود و قیمت تارا دنده ای در بازار آزاد به ۸۲۵ میلیون می رسد.
فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می کند؟
عصر ایران - 20 دقیقه پیش
میرغفاری گفت: شورای عالی کار تنها جایی است که کارگران می ‎توانند بر سرِ معیشتِ خود چانه زنی کنند، که به نظر می رسد وزیر کار می خواهد همین را هم نقض و مسئولیت تصمیم گیری در رابطه با حقوق و دستمزد را واگذار کند.
استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
فرا رو نیوز - 22 دقیقه پیش
یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.
تجمع دانشگاهیان تهران، مشهد و اهواز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکاو اروپا
واحد مرکزی خبر - 24 دقیقه پیش
اعضای هیات علمی، دانشجویان و نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در سر در دانشگاه تهران از دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.
آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
پایگاه خبری آفتاب - 26 دقیقه پیش
همزمان با انتشار قسمت اول سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا، موزیک ویدئوی جدید این سریال با صدای فرزاد فرزین منتشر شد.
­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
واحد مرکزی خبر - 27 دقیقه پیش
مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب کرد.
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
جهان نیوز - 30 دقیقه پیش
ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی از بازداشت فردی در آمریکا خبر می دهد که گویی رفتار خشن پلیس موجب جان باختن او شده است.
افزایش مسمومیت با قارچ های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
فرا رو نیوز - 30 دقیقه پیش
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن ها در بیمارستان ها بستری شده اند.»
پرچمدار سامسونگ ۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
اقتصاد آنلاین - 31 دقیقه پیش
برای خرید گوشی موبایل گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ باید ۷۰ میلیون تومان هزینه کنید.
خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
پایگاه خبری آفتاب - 1 ساعت پیش
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به عادت قرار دادن پا روی داشبورد گفت: متاسفانه این عادت خطرناک علاوه بر سرنشین کنار راننده، بین خود رانندگان نیز مشاهده می شود که موجب کاهش توجه و تمرکز آنان از مسئولیت های رانندگ...
کشمکش وزارت های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
در آستانه آغاز مذاکرات درباره بودجه آینده، وزارت دفاع آلمان نگران است که وزارت دارایی با پیشنهاد این وزارتخانه برای ارائه بودجه بیشتر به ارتش موافقت نکند واین مسئله ارتش آلمان را با چالش های زیادی در آینده مواجه کند.
رکورد سنگین ترین مشت جهان شکسته شد
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
ادی هال، قهرمان پیشین مسابقات قوی ترین مردان جهان، رکورد قبلی سنگین ترین مشت تاریخ را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد. تا پیش از این رکورد سنگین ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قد...
(ویدئو) فیلمی متفاوت از اف۱۴ تامکت
فرا رو نیوز - 3 ساعت پیش
گرومن اف-۱۴ تامکت هواگرد جنگنده مافوق صوت دو موتوره، دو سرنشین و جنگنده نسل چهارم بال متحرک ساخت شرکت گرومن در آمریکا است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد و از سال ۱۹۷۴ برای خدمت در نیروی دریایی این کشور پذیرفته شد.
وام ازدواج امسال چقدر است؟
اقتصاد آنلاین - 3 ساعت پیش
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال به زوج های زیر ۲۵ سال ۳۵۰ میلیون تومان و برای زوج های مسن تر ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت خواهد شد.
افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
باشگاه خبرنگاران جوان - 4 ساعت پیش
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به پایان رسیده است.
اولین واکنش ایران به تحریم نیروهای مسلح
اقتصاد آنلاین - 5 ساعت پیش
سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به اقدام سه کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم هایی علیه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نیروهای مسلح ایران واکنش نشان داد.
راز خوشمزه شدن ماکارونی
فرا رو نیوز - 5 ساعت پیش
بدون شک ماکارونی یکی از غذا های مورد علاقه ایرانی ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که ماکارونی با ته دیگ سیب زمینی را رد کند و به آن واکنش نشان ندهد. برای تهیه ماکارونی مجلسی خوشمزه باید یک سری نکات را رعایت کنید.
تکرار رسمی غلط / تیراندازی در عروسی ۲ نفر را به کام مرگ فرستاد
اقتصاد آنلاین - 5 ساعت پیش
فرماندار عنبرآباد از کشته شدن دو نفر در اثر تیراندازی در جشن عروسی خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر تیراندازی شامگاه هفتم اردیبهشت ماه در جشن عروسی، دو نفر کشته شدند.
اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
اقتصاد آنلاین - 6 ساعت پیش
بر اساس شنیده ها شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیونت ۳.۸ تنی برنامه ریزی کرده و بنا دارد این بار به سراغ تولید و عرضه کامیونت ۳.۸ تن برود و با این اقدام عملا سبد محصولات تجاری نسبتا سبک، سنگین و کشنده در اختیار بهمن دیزل خواهد بود و چنانچه این پروژ...
چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فرا رو نیوز - 7 ساعت پیش
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: «اگر فردی احساس چاقی می کند یا از وزن خود رضایت ندارد، به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد، بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن ...