دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
April 29, 2024



مشاهده همه روزنامه ها...
جدیدترین اخبار و رویدادها
چند کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می شناسند
جهان نیوز - 3 دقیقه پیش
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه گفت انتظار می رود چند کشور اروپایی تا پایان ماه مه میلادی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
واحد مرکزی خبر - 4 دقیقه پیش
حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند چند روز پس از پایان دادن به ائتلاف حاکم که از حزب ملی اسکاتلند و حزب سبزها تشکیل شده بود، از مقامش استعفا کرد.
توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
مشرق نیوز - 6 دقیقه پیش
وزیر تعاون گفت: در سال جاری، با معدل ۳۵.۶ درصد افزایش حقوق سال ۱۴۰۳، تقریبا ۹ درصد نسبت به سال گذشته به حقوق کارگران اضافه کرده ایم، این در حالی است که اکنون تورم و رشد نقدینگی ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.
سلامی: نقش آفرینی صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق» تحسین برانگیز بود
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) - 8 دقیقه پیش
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رئیس سازمان صداوسیما در پی نقش آفرینی رسانه ملی در انعکاس اقدام حماسی عملیات «وعده صادق» و بازخوانی ابعاد آن در شبکه های مختلف ملی و برون مرزی صداوسیما قدردانی و نمایش حمایت ها و پشتیبانی های ملت ایران از حماسه ساز...
امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
فرا رو نیوز - 12 دقیقه پیش
کمپانی فرانس تی وی حق پخش جهانی فیلم بیوگرافی «منصور» به کارگردانی «رومالد بولانژه» را در اختیار گرفته که روایتی از زندگی منصور بهرامی تنیسور مشهور از ایرانی و مهاجرت او به فرانسه، دست و پنجه نرم کردن با فقر و سپس به شهرت رسیدن در فضای بین المللی است.
لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو های اینترنتی
واحد مرکزی خبر - 14 دقیقه پیش
معاون مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: تاخیر یکسال و هشت ماهه ای که برای ابلاغ آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو های اینترنتی اتفاق افتاد، برای عملیاتی شدن آن نباید تکرار نشود.
آدم ربایی در تهران برای ۵۰۰ میلیارد تتر!
اقتصاد آنلاین - 14 دقیقه پیش
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری های پلیس، خبر داد.
نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
خبرگزاری تسنیم - 16 دقیقه پیش
پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پنج روز پس از کنار گذاشتن وظایف عمومی خود بمنظور تامل در مورد ادامه کار در این سمت، گفت که استعفا نخواهد کرد.
توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
عصر ایران - 19 دقیقه پیش
وزیر کار در خصوص حق مسکن کارگران گفت: در حوزه مسکن، قرارگاه ملی مسکن را در وزارت کار تشکیل داده ایم و به زودی شعبات استانی این قرارگاه راه اندازی خواهد شد ضمن اینکه کمک های غیر نقدی دولت نیز در بسته های درمانی محقق خواهد شد .
اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
برنامه مسابقات هفته های سی و یکم تا سی و چهارم و یک دیدار بجامانده از هفته بیست و هشتم لیگ یک باشگاه های ایران فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.
آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
طرفداری - 1 ساعت پیش
شادی گلم نشان دهنده ایمان من به خداوند (الله) است.
شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
خبرآنلاین - 1 ساعت پیش
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از مردم که دوسال صبر کردند و ممنونم که خوشبختانه امروز با جام بازگشتیم.
ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
فرا رو نیوز - 1 ساعت پیش
دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه ای» برای آتش بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.
حواشی جلسه بودجه ای مجلس؛ مشکل سامانه ها بررسی را مختل کرد
خبرگزاری تسنیم - 1 ساعت پیش
امروز نمایندگان مجلس بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را در دستورکار داشتند که اختلال در سامانه های داخلی قوه مقننه، بررسی جداول بودجه را با اختلال مواجه کرد. در این گزارش، جزئیات را می خوانید.
اولین جلسه هیات مدیره انجمن هوش مصنوعی ایران برگزار شد
اقتصاد آنلاین - 1 ساعت پیش
پیرو برگزاری مجمع عمومی هوش مصنوعی ایران در روز چهارم اردیبهشت ماه، اولین جلسه هیات مدیره انجمن با دستور کار انتخاب اعضا و تعیین سیاست ها و نحوه عضویت برگزار شد.
ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در ۲.۵ سالی که از عمر دولت گذشته، قریب به ۷۰۰۰ مدرسه تکمیل، تجهیز و یا ساخته ایم گفت: متوسط روزی هشت مدرسه ساخته شده و ایران کارگاه مدرسه سازی شده است؛ پیامش این است که آینده را داریم می سازیم. اما شاداب سازی کلاس های درس، ...
فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
مشرق نیوز - 1 ساعت پیش
هوای سه شهر خوزستان روز دوشنبه طبق آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور در وضعیت خطرناک تنفسی قرار گرفت و پیرو این آلودگی، مدارس چهار شهرستان استان غیرحضوری شد.
شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
واحد مرکزی خبر - 1 ساعت پیش
شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: شعری از موسی عصمتی که در برنامه سرزمین شعر قرائت شد، در صفحه اجتماعی من ۱۰ میلیون نفر بازدید کننده داشت.
مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
باشگاه خبرنگاران جوان - 2 ساعت پیش
مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ برای بار سوم، با انتشار اصلاحات (سری چهارم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته تمدید شد.
اتصال جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
روزنامه همشهری - 2 ساعت پیش
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی درباره اتصال جزایر سه گانه ایرانی به سرزمین اصلی نوشت.
کلید اولیه نوبت اول کنکور فردا منتشر می شود
اقتصاد آنلاین - 7 ساعت پیش
کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) فردا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
این افراد خانه دار می شوند
اقتصاد آنلاین - 9 ساعت پیش
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از ۱۳۵ هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
عوارض نامشخص «قلیان اکسیژن»
فرا رو نیوز - 10 ساعت پیش
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق پزشکی در انجام طرح های تحقیقاتی، درباره طرح مطالعاتی «قلیان اکسیژن» گفت: «با توجه به اینکه عوارض استفاده از این نوع قلیان نامشخص است، اجرای آزمایشی این طرح نیز در ۱۰ استان کاری اشتباه است.»